تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

سلام خوش آمدید

ارشد .. دغدغه این روزهام

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۱۵ ق.ظ

امروز اولین مرحله آزمون مدرسان شریف بود.

محل آزمون دانشگاه امیرکبیر بود.. راستش چون یکی از دوستام اونجا بود و ما خیلی می رفتیم اونجا همون لحظه که وارد دانشگاه شدم چنان بغضی تو گلوم بود که نمیدونستم چیکارش کنم‌. تمام روزهای قشنگ زندگیم از جلوی چشمام رد شد.. روزهایی که کرونا ازم دزدید :) تنها باری که نتونستم دربرابر ظلمی صدامو بلند کنم همینجا بود ... 
سطح آزمون متوسط بود ولی فهمیدم یسری نکات اصلا بهشون توجه نمی کردم‌. این مدت خیلی سخت درس خونده بودم نتیجه مرحله اول درسته مهم نیست اما رو انگیزم خیلی تاثیر میذاره. امیدوارم خوب داده باشم.

نظرات (۲)

  • علی سماوات
  • سلام 

    به طور اتفاقی و از طریق بیان با وب شما آشنا شدم 

    من هم قصد شرکت در آزمون ارشد سال ۱۴۰۰ رو دارم

    رشته حسابداری

    به نظرتون کتاب ها و آزمون های مدرسان شریف خوب هستن ؟ 

     

     

     

    پاسخ:
    سلام. من رشته ام علوم تربیتیه اما موقع ثبت نام خییلی تحقیق کردم بین ماهان و مدرسان. همه بدون استثنا گفتن مدرسان بهتره. هم آزموناش هم جامعه آماریش. کتاب هاشم به جرئت میگم خیلی کامله. جمع بندی کاملی از منابع است. من خود منابعم میخونم اما خیلیا فقط با مدرسان رتبه شدن. تاالان که خیلی از همه چیش راضی بودم. حالا باز خودتونم تحقیق کنید اما فکر نمی کنم کیفیتش تو رشته های مختلف متفاوت باشه. 
    باز اگه سوالی بود بپرسید.

    ان شاءالله که موفق باشی زهرا جان♥️

    پاسخ:
    مرسی قشنگم * *

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی