تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

سلام خوش آمدید

روزهای آغشته به ارشد

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۵۸ ب.ظ

نمیدونم چرا اینقدر امروز خسته بودم. چشمام خشک شدههه بدجور نمیتونم زیاد باز نگه دارم . این دکترهای محترمم هیچکدوم نمیفهمن چرا ایندر چشمام خشک میشه. 3تا قطره تموم کردم از صبح.

بااینکه از شدت خشکی مجبور شدم تایم هات امنایی کلاس مدرسمو  کنسل کنم ولی درسامو با بدبختی در حالی که هی یه چشممو میگرفتم بعد دوباره اون یکیو میگرفتم😂 و هی قطره میریختم بالاخره خوندم.

😂😂اینا رو مینویسم که سال دیگه در حالی که ارشد قبول شدم اینارو بخونم یادم بمونه چقدر دارم زحمت می کشم و از خودم تشکر کنم...

پ.ن: یعنی من جز اون 8نفر میشمممم؟؟ 

ولی شاعر میگه رو مسخرگی پیشه کن و مطربی آموز    صدسال اگر درس بخوانی همه هیچ است :| 

* ستاد روحیه دهی به خودم 😂

نظرات (۴)

  • عارف قهرمانزاده
  • منم دارم برای دکتری آماده میشم واقعا دیگه اعصاب نمیکشه
    از طرفی هم حس میکنم کاملا بیهوده است

    پاسخ:
    چرا؟ هدفتون چیه اگر هدفتون براتون ارزشمند باشه هیچ وقت خسته نمی شید حتی اگه سال اول قبول نشید
  • عارف قهرمانزاده
  • سلام مجدد
    مگه اصلا هدف به درد هم میخوره؟؟؟؟
    هم رشته های من در سطح ارشد مشاور وزیر هستند در سایر نقاط جهان 
    اونوقت .....................

    پاسخ:
    چون بعضیا الان به سطوح بالاتر رسیدن بقیه باید ناامید شن و کاری نکنن؟ درس نخونن دیگه؟ 
    بعدم از کجا میدونید قراره به کجا برسید. 
    از صنف شغل من هم الان همسن های من هستند که حتی ارشد نخونده اینقدرررر موفق ان که منم یه روز داشتم فقط حسرت  میخوردم. این یعنی من نباید ادامه بدم؟ 
    اتفاقا اونا باید بشن موتور محرک و فنر رشدمون .
    شما ادامه بدبد هستی تلاش شما رو ببینه قطعا بهتون پاسخ میده.. :)

  • عارف قهرمانزاده
  • ممنونم از نظر کاملتون 
    مخالفتی با حرف هاتون ندارم ولی یکم اوضاع مارو هم سرد کرده
    الان دارم دومین ارشد رو می خونم ولی حس میکنم دیر کردم 

    پاسخ:
    نه ! هیچ وقت دیر نیست مادقیقا هرلحظه کاری داریم انجام میدیم که باید انجام بدیم چون جهان سراسر نظمه. اصلا شاید شما رسالتتون تو زندگی فرق داشته باشه و باید به جاهای دیگه ای برسید .. نمیدونم اماناامید نشید حتی اگه به اونجا هم نرسید بازم آدم موفقی حساب می شید و خیلیا حسرت میخورن همین الانم جای شما باشن
  • عارف قهرمانزاده
  • خیلی ممنون مخصوصا جمله آخرتون عالی بود 

    پاسخ:
    خواهش می کنم. امیدوارم همیشه بهترین هارو تجربه کنید :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی