تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

سلام خوش آمدید

my birthday

دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۵۳ ب.ظ

🌻🌻🌻

دیروز تولدم بود. به سالهای گذشته که دوستام برام تولد می گرفتن فکر می کردم و خاطرات قشنگی که برام باقی مونده بود. تصورم این بود که امسال قراره تولدم خیلی خشک و خالی بگذره و اوج تبریک ها در حد پیام و استوری باشه. البته از حق نگذریم استوری هاشون خیلی مسرت بخش بود و دلم برای همشون رفت

اما نفیسه؛ صمیمی ترین دوستم که فقط بخاطر من یه پیج زد و برام پست گذاشت. راضیه برام تاحالا دوتا کتاب فرستاده دومیش برای تولدم بود.خانوادم برام تولد گرفتن و هدیه هاشون منو غافلگیر کرد.

و و و و و  ضربه آخر کی زد؟ دوستم که همسایه بالاییمونه اما به دلایلی خیلی باهم در ارتباط نیستیم که بیشتر از طرف منه.

گفت بیا پشت بوم کارت دارم. من گفتم حتما میخواد بهم تبریک بگه و شاید کادو بده. اماااا جوری که من سوپرایز شدم وصف نشدنیه .. وقتی رسیدم بالا دیدم برام چه تدارکی دیده !!! کیک برام خریده بود و کلی خوراکی آماده کرده بود. دو تا بادکنک هلیومی هم گذاشته بود اون جلو .. من اصلا مونده بودم چی بگممم فقط اون لحظه خدارو دیدم که چطور هوامو داشت و بهم عشق داد [که همه اراده ها در طول اراده خداست.]

امسال پیام های تبریکم حتی تو کامنتامم بیشتر بود و خیلی برام عجیب بود نمیدونم چه خبره همه مهربون شده بودن. شاید دارم میمیرم 😂 ( فامیلو فاکتور می گیرم البته 🙄)

خلاصه همیشه اون چیزی نمیشه که ما فکرشو میکنیم. فکر می کردم امسال خیلی ساده بگذره برام اما یکی از خاطره انگیز ترین روزهام بود.

این کپشنیه که دیشب برای تولدم تو اینستا پست کردم گفتم اینجا هم بزارم 💕

 

مفهوم هر شروع در تمام شدن سابق یک قضیه است
در تجربه و نگاه من
برای ادامه...
برای شروع.
امسال شروع من برای همه چیزه💫 
قدم اول رو با پاک کردن همه پلی لیست آهنگام شروع کردم.. نیاز بود با نسخه الانم [synce]بشن

و این چنین با خوندن یکی از غزل های مورد علاقم امشب رو به پایان‌می برم..
"صبح است ساقیا قدحی پر شراب کن، دور فلک درنگ ندارد شتاب کن، زان پیشتر که عالم ِفانی....."
و
دعای امشب: ناامیدم مکن از سابقه لطف ازل🌿

 

 

تولد

  • زهرا میم

birthday

تولدم

خدایا شکرت

عشق

نظرات (۲)

تولدت مبارک زهرا جان💛

ان شاءالله به همه ی آرزوهای قشنگت برسی :))

پاسخ:
مرسی مهربون 🤍🤍😘
  • فاطمه ‌‌‌‌
  • تولدت مبارک باشه🌺😍 چه خوب، چه خوب که این همه اطرافیانت خوشحالت کردن😍 خوش باشین همیشه♥

    پاسخ:
    مرسی عزیزمم 🤍😘 همچنین برای تو چندبرابرش  * *
                                                              

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی