تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

سلام خوش آمدید

روزنگار

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۴۱ ب.ظ

نمیدونم چرا دوباره چندروزه نمینویسم. میدونی اولش هدفم نوشتن کتاب بوداما الان اوضاع فرق کرده. من فقط میخوام که بنویسم. همین. عاشق نوشتنم. اصلا خیلی روح بخشه لعنتی. این روزا یکم برنامه های زندگیم کشسانیش از دستم دررفته. بیشتر بخاطر اینکه دور خودمو خیلی شلوغ کردم.گلدوزی یادمیگیرم ، 2تا کارآگاه ادبی ثبت نام کردم. زبان کره ای میخونم. یه عالمه صوتی دارم از استادهای عزیزم که باید گوش کنم. یه عالمه کتاب برای خوندن هم هست. هرروز مراقبه میکنم و باید حواسم باشه سطح انرژیمو بالا نگه دارم. راستی کلاس تند خوانی هم میرمindecision کلاس خط مجازی هم میرم که فقط یه جلسه اش مونده.کلاس رانندگی هم میرفتم که تموم شد و هم اکنون منتظر لحظه ملکوتی رسیدن گواهینامه ام.وبینار های زیادیو شرکت میکنم. کلاس فلسفه ی آنلاینی هم میرم+ کارهای خرده ریز و البته نوشتن و مدیریت این وبلاگ.

در کنار همه اینا داشتم برای ارشد هم میخوندم ولی برای اینکه فعلا یکم دو راهی برام بوجود اومده رهاش کردم تا به یه تصمیم قطعی برسم.

خلاصه اگر از پس همه اینا بربیام واقعا جای تحسین داره و تهش برای خودم یه جایزه میخرم :)

  • زهرا میم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی