تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

سلام خوش آمدید

یه فاتحه برای شادی روحشون لطفا

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۳۴ ب.ظ

وااااای نه یه خبر بدددددددددددد شنیدم

یکی از آدمای بزرگ زندگیمو ازدست دادم. یجورایی برام حکم استاد داشت. خیلی آدم بزرگی بود اصلا نمیتونم بگم چقدر فقط تو یه جمله خلاصه اش میکنم " به اون بالاها وصل بود " و تمام

لعنت به کروناااااا  تف یعنی...

امروز تا الان که درس نخوندم بقیشم دیگه هم نمیتونم بخونم T T 

هرکی این پست میخونه خواهش میکنم یه فاتحه بخونه براشون لطفا لطفا لطفا

 

 

نظرات (۱۲)

تسلیت میگم:(

پاسخ:
مرسی عزیزم
  • فاطمه ‌‌‌‌
  • خوندم فاتحه...

    روحشون شاد باشه ان شاء الله

    پاسخ:
    مرسی مهربوووونم بوس
  • یاسمن گلی:)
  • تسلیت میگم انشالا غم اخرت باشه

    پاسخ:
    ممنون عزیزم

    خدا رحمتشون کنه 🖤

    پاسخ:
    ممنون :)
  • جامانده در آفتابگردان های خانه مادربزرگ
  • خدا بیامرزه:(

    پاسخ:
    ممنون عزیزم

    سلام

    تسلیت میگم و امیدوارم قرین رحمت باشند

    زهرای عزیز هدف از مزاحمت این بود که خواستم عرض کنم که شما برنده چالش ما شدید . شما نفر اول در قرعه‌کشی ما شدی و از این بابت بهت حسابی تبریک عرض می‌کنم . 


    ۱. می‌تونی انتخاب کنی دامنه ir. داشته باشی که برای این کار گفتم باید اول در سایت نیک ثبت نام کنی و بعد بهم بگی اسم دامنه دلخواهت رو  و بعد تو هم مثل من صاحب دامنه خواهی شد . مثل من که دامنه ام hatefix.ir هست . دامنه تو یک ساله خواهد بود
    ۲. یا هم دوست نداری دامنه داشته باشی کافیه اپلیکیشن فیدیبو رو نصب کنی و به سادگی اون ایمیلی که باهاش حساب فیدیبو تو ساختی بهم بدی تا من کتاب رو برات هدیه کنم . سپس وقتی لینک برات ارسال شد اون رو توی موبایلت باز می‌کنی تا هدیه به حسابت افزوده بشه . بعد می‌تونی کتاب رو باز کنی و مطالعه کنی :) به همین سادگی
    انتخاب با توست

    فقط لطفا تا ۲۴ ساعت لطف کن و به وبلاگم بیا و بگو کدوم رو انتخاب می‌کنی تا هماهنگی ها رو باهات انجام بدم و بعد هدیه تو رو به یادگار بهت اهدا کنم . خیلی ممنونم از اینکه در چالش ما شرکت کردی

    منتظر پاسخت هستم :)

    زهرا جان راستی من حسابی شرمنده ام . من مریضم و حالم توی خودم نیست

    شما دامنه ۱ ساله برنده نشدید بلکه دامنه ۵ ساله برنده شدید

    اگر هم بخواهید با کتاب عوض کنید هم یک کارت هدیه فیدیبو بهت تقدیم خواهد شد . ببخشید حواسم پرت شد و متوجه نشدم شما نفر اول شدی :)

    سلام زهرای عزیز

    من نظر برنده شدن رو برات ارسال کردم ولی هنوز پاسخ ندادی :)

    خواستم عرض کنم که طبق قوانین اهدای جایزه نهایتا باید تا ۲۴ ساعت بعد از قرعه‌کشی همه جوایز داده بشه.

    لذا لطفا یک لطف کن و تا فردا ساعت ۹ صبح به من خبر بده که ۵ سال دامنه رو می‌خواهی یا کارت هدیه ۱۰ هزار تومانی فیدیبو رو.

    اگر نرسیدی من حسابی شرمنده‌ات می‌شم و متاسفانه مجبور میشم مجددا میان بیانی‌ها قرعه‌کشی کنم و نفر بعدی رو انتخاب کنم و جایزه رو به اون اهدا کنم . ممنون میشم اگر بهم پاسخ بدی

    با تشکر

    سلام زهرای عزیز

    خیلی ممنونم که در چالش ما شرکت کردی اما متاسفانه چون دیر پاسخ دادی هدیه به شخص دیگری اهدا شد

    باز هم از لطفت برای شرکت در چالش ممنونم و امیدوارم در چالش‌های بعد برنده باشی

    با تشکر از شرکتت

    پاسخ:
    واااای نه سلاامممم 
    باورم نمیشه اسم من دراومدههههه😍
    حققیتا رو مسخرگی پیشه کن و مطربی آموز  صد سال اگر درس بخوانی همه هیچ است
    بخاطر تایم کاری ودرسی فشرده نتونستم به وبلاگ سر بزنم🤦🏻‍♀️
     اینم حاصل درس خوندن 😅
    حالا میشه بگید کسی که جای من هدیه گرفت چی گرفت 😁

    تسلیت میگم🖤

    پاسخ:
    ممنونم :)

    وای چه بد ! خدا رحتمشون کنه ...

     

    + بیچاره این آقای هاتف 😂😂 چرا جوابشو نمیدی خب بیچاره !

    تبریییییییییک فراوان D:

    عه جایزه رو دادن به یکی دیگه که :/

    پاسخ:
    نببودمممم ببین باورم نمیشه فقط چندروز چون خیلی سرم شلوغ بود نتونستم به وبلاگ سر بزنم از قضا همون موقع برنده شدم 
    بعد 20 سال یه جا برنده شدم اخرشم اینطوری شد😂🤦🏻‍♀️😐
  • |•° ن.م °•|
  • متاسفم:(

    روحشون شاد.

    امیدوارم نور رحمت الهی به قبرشون بباره:)

    پاسخ:
    خیلی ممنونم واقعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی