تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

سلام خوش آمدید

من برگشتم

جمعه, ۵ شهریور ۱۴۰۰، ۰۷:۴۴ ب.ظ

سلام به همه 
من بعد تقریبا ۷ ماه برگشتم
نمیدونم اصلا منو یادتون هست یا نه البته😅
بخاطر اینکه پروژه های دانشگاهم خیلی زیاد بود و داشتم برای ارشد میخوندم و یکسری کارای دیگه تصمیم گرفتم هرچیزی که ذهنمو مشغول میکنه رو بزارم زمین تا بعد
این شد که وبلاگمم که جز مشغله هام بود و رفت تو نقطه تا بعد.
امسال قراره برای اولین بار برم سر کلاس😌
فعلا قطعی نیست ولی اداره گفته پایه اول ام. و من با چشمان قلبی😍 منتظرم.
بماند که آموزش و پرورش عزیز چقدر در حق ما داره کوتاهی میکنه و کارهای اداریمونو اینقد داره طول میده.هنوز ما ۱۰۰درصد مطمئن نیستیم چه پایه ای هستیم و بااینکه مدرسمون معلوم شده باز مورد داشتیم مدیر بگه من اول نمیخوام یا اصلا معلم نمیخوام.. اونوقت چه کار کنیم؟؟ این همه هماهنگی بین مدارس و اداره اصلا منو میخکوب میکنه!
خلاصه اینجا جاییه که از اول که واردش شدم با کلی مشکلاتی از این دست مواجه شدم اما غر نمیزنم چون خودم خواستم بیام و "گر عشق مقصد است خوشا لذت مسیر "
از تمام دوستانی که تاالان نظر گذاشتن و من نخوندم معذرت چون که نبودم الان همه رو میخونم ^^

  • زهرا میم

نظرات (۲)

خدا قوت😍

کلی موفق باشی بانوی عزیز💛

پاسخ:
مرسی عزیزممم همچنینD:
  • ... مـــیــم ...
  • خوش اومدین :)

    اولین کلاس :)) چقدررر هیجان انگیزه!! من جای شما بودم تک تک لحظاتش رو ثبت میکردم. اولین بچه ای که سلام داد. اولین مبصر. اولین نقص تکلیف...

    موفق باشین ان شاالله

    پاسخ:
    آرههه حتما ^^
    واقعا باید ثبت بشه این چیزااااااا D:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی