تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

سلام خوش آمدید

از سری داستان های من و آزمون هام جلد 2

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۸:۴۷ ق.ظ

با چه دم و دستگاهی از قهوه و پتو و لب تاب و عینک و خوراکی و عود و این قرطی بازیا اومدم که آزمون مرحله سوم رو بدم

زدم روش دیدم نوشته آزمون توسط شما پایان یافته :/

من اصلا کی رفتم توش که بخوام پایان بزنم.

الان نمیتونم آزمون بدم

ارواح خبیثه رفتن جای من شرکت کردن همه رم صفر زدن اومدن :/

 

زیبا نیست ؟ :)

 

باهمون دم و دستگاه برم ادامه سریالمو بببینم آزمون دادن مجازی بمن نیومده هردفعه یه مشکلی پیش میاد😑😂

 

پ.ن: یه کیدرامر بیاد با رسم شکل توضیح بده چرا اینقدر زیبایی حقیقی خوبهههه😍😭

خداروشکر سریال دیدن اونم 8ونیم صبح به لطف آزمون مدرسان به تجربیاتم اضافه شد😂🤦🏻‍♀️

نظرات (۳)

با پکیج های افزایش رتبه سایت خود را بصورت قانونی و طبیعی ارتقا دهید .
همین امروز با شیک رنک شروع کنید و وارد 10ردیف آغازین گوگل شوید .






شیک رنک دارای نماد اعتماد الکترونیک و لوگوی دیجیتال

 😐😐😐😐😐😐

  • یاسمن گلی:)
  • ای بابا الان نارحت باشیم نتونستی آزمون بدی یا خوشحال باشیم؟ :دی

    وبتون زیبای حقیقی جلوتر از سریال حرکت کرده و من الان حسابی کنجکاوم بدونم سریالش هم مثل وبتونش میشه یا نه 

    پاسخ:
    نمیدونم خودم هیچ حسی نداشتم 😂😐
    آره ولی من وبتونشو ندیدم  امیدوارم فقط خووب تموم شه هرچند من میخوام به دوتاشون برسهههه 😂😂😂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی