تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

سلام خوش آمدید

و اینگونه من چروک شدم :)

يكشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۲۲ ب.ظ

فردا آخرین جلسه ترم 2ارشد دانشگاهمه

ولی هنوز کاراش تموم نشده 28 ام امتحانام شروع میشه 

کی گفت من ارشد بخونم :|

این مدت اینقدر سرم شلوغ بوده و درحال بدو بدو بودم. { یا برو مدرسه یا ضمن خدمت شرکت کن یا برو دانشگاه یا درس بخون و گنده ترینش که کارای دانشگاهه}

احساس میکنم روح حاکم بر زندگیمو از دست دادم.

معنویتی که داشتم نیست... دیگه لطافت شعر حس نمیکنم.. به سختی یه کتاب می خونم

اتاقم بشدت از درون بهم ریخته ست و اصلا حواسم به خودم نیست.

و اینگونه من چروک شدم :)

پ.ن: 6تیر امتحانام تموم میشه به خودم قول دادم دنبال خودم بگردم   پیداش کنم و زخم به زخم التیامش بدم

 

  • زهرا میم

نظرات (۲)

  • یاسمن گلی:)
  • این روزا هم تموم میشن. روزای خوب توهم میرسن زهرا جان 

    حتما به قولت عمل کن :) 

  • مسعود کوثری
  • یادش بخیر دانشگاه ..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی