تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

سلام خوش آمدید

من خیلی آدم مودی ام. واس همین هر صدسال یه بار میام اینجا

من خیلی استرسی ام و بسیار کمال گرا

همیشه دوست داشتم از اون آدم هایی باشم که با عشق زندگی می کنن. منظورم از عشق ، شور زندگیه

هرکاریو با حس خوب انجام میدن و سطح انرژیشون بالاست.

اما متاسفانه چون تا یه کار برای انجام دادن داشته باشم ذهنم خیلی درگیر میشه هیچ وقت نمیتونم کاریو با عشق انجا بدم.

بهرحال این یکی از چالش های زندگی منه که دارم رو خودم کار می کنم

باید از سرعت زندگیم کم کنم و کمی دنیا رو تماشا کنم... مدیتیشن کنم و به روحم غذا بدم.

 

'' این روزا ما روح ها خیلی گرسنه ایم لطفا هوامونو داشته باشید ''

- روح ز.میم

  • زهرا میم

حال خوب

دلنوشته

روح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی