تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

سلام خوش آمدید

اولین جلسه با معلم های مدرسه ام

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰، ۰۱:۰۲ ق.ظ

امروز به تاریخ۱۴۰۰/۶/۲۴

اولین جلسه با معلم ها بود. تو نمازخونه برگزار شد و مدیرمون که خیلی ماهه و دوستش دارم( ولی متاسفانه سال اخرشه و بازنشست میشه🙁)کلی باهامون حرف زد و برای سال جدید یکسری نکات گفت. بامعلم های دیگه آشناشدیم. چقدر همشون متحد و خوب بودن و واقعا از تک تکشون حس خوب میگرفتم. بعضیاشون اینقدر خوب و زبانزد بودن که قرار شد کلی بما که سال اول تدریسمون هست کمک کنن. کلا ۲تا پایه اول داریم که هر دوش دست ماست. (من و دوستم) پایه اول در انحصار ماست✌. خوبیش اینه ۲تامون همو درک میکنیم و همراه همیم تو تمام کارها و دیگه همه چی پایه اول دست ماست‌. یه معلمی هم که ۲۵سال اول درس داده و الان پایه دومه گفت منم بهتون کمک میکنم که مشکلی پیش نیاد سال اولتونه. خلاصه بابت مدرسه و کادرش خیلی خوشحالم.

سه شنبه جلسه با اولیا دارم و اولین باره میخوام جلوی ۳۳ تا مادر که نگران بچه هاشونن حرف بزنم. به اعتماد بنفس اضافه و کمی صلابت محتاجیم ! روز اول دیدار با اولیا خیلی مهمه دعا کنید😥

پ.ن: امروز لیست بچه های کلاسمو دادن. یاس ۱  ^^

بالاخره یه لیست واقعی گرفتم😍 هنوز لیست های شاگردای خیالیم تو بچگیمو دارم که دونه دونه حضورغیاب میکردم و براشون نمره میذاشتم 😄

  • زهرا میم

نظرات (۳)

ایشالا که اولین جلسه و تمام روزها و سال‌های بعدش رو می‌ترکونید 😉

 

در پارازیت یه چیزی بگم؟ راستش دلم غنج رفت که آیا من هم چنین روزهایی رو خواهم دید؟ چیز زیادی نمونده تا اعلام نتایج نهایی کنکور. میشه واسه منم دعا کنید؟ :`)

پاسخ:
ممنونم عزیزم
اخی شماهم میخوای معلم شیییی چقدررخووب
چرا که نه.حتما🙏😌
رشتتون چیه؟کدوم شهرید

امیدوارم حتی یک لحظت هم بدون لذت بردن از معلمی نگذره و کلی هم موفق باشی 💛

پاسخ:
مرسی از دعای قشنگت عزیزم😍❤
  • یک کاکتوس
  • تیتر پست رو دیدم فکر کردم دانش آموزید. اومدم خوندم و متوجه شدم معلمید. چقدر حسادت کردم. همیشه تشنه ی تدریس بودم. 

    موفق باشید. 

    پاسخ:
    عه پس چیشد که دنبال نکردی این آرزوی قشنگتو :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی