تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

سلام خوش آمدید

یک تازه وارد

يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۱۱ ب.ظ

امروز فهمیدم وبلاگ هم برای خودش دنیایی داره .. مثل اینستاگرام،  وبلاگ نویسا همو دنیال میکنن .. حتی متوجه شدم با هم دوست هم شدن. از وبلاگ ها خبر میگیرن میفهمن مثلا فلانی یه مدته پست نزاشته از هم میپرسن . خیلی برام جالب بود... چندتا وبلاگ دنبال کردم.

یه چیز دیگه هم که برام جالب بود این بود که اکثریت وبلاگ هایی که میدیدم، وبلاگ کیپاپرها بود. غالبا آرمی ها، اندکی که یدونه باشه بلینک دیدم. طرفدارهای اتاکو هم خیلی بود. جالبیش برام اینجا بود که کیپاپ به وبلاگ هم راه پیدا کرده laugh همه جا اثری از ما هست. منم یه اکسوال یه آتیشه ام البته. ولی امان از دنیای کیدرامااا که بخشیی از زندگیم شده. بگذریم من فکر میکردم وبلاگ دیگه تو بورس نیست و زیاد کسی سمت وبلاگ نمیره اما با دیدن این وبلاگ ها و نظرات و دنبال کننده ها فهمیدم نخییر زهرا از دنیا عقبی که اصلا وبلاگ برای خودش یه فضای مجازی باحال حساب میشه.

من اولش که اومدم اصلا به فکر دیده شدن و این چیزا نیومده بودم. من فقط اومدم که برای خودم باشم اینجا. برام یه جای خلوتیه که میتونم توش عود روشن کنم، پامو دراز کنم، قهوه امو بخورم و با یه موسیقی لایت بنویسم. بجای تایم گذروندن تو اینستا اینجا برام خلوت امن تریه و امیدوارم بتونم اینجا دوستای خوبی پیدا کنم

نظرات (۲)

خوش آمدی :))

پاسخ:
تشکررر

بنظرم اینکارو نکن. مقایسه کردن وبلاگ با اینستاگرام و بلاگر با فالوئر مثه فحش خوار مادره. این قابلیت دنبال کردن توی بلاگ دو- سه ساله اومده. وگرنه بلاگ سرویس های قدیمی مثه بلاگ اسکای و بلاگفا که از سال 1381 فعالیتشونو شروع کردن از این قابلیتا ندارن. و اینکه خوش اومدی ؛) مثه من نباش. سعی کن اولین وبلاگتو هیچ وقت حذف نکنی، پشیمون میشی! بذار بمونه برا خودش. وقتی برمیگردی بعد از سه- چهار سال میخونیش خیلی لذت بخشه.

پاسخ:
خیلی ممنونم 🌸و مرسی از توصیتون. حتماااا😉
نه مقایسه نکردم شباهتشون از نظر قابلیت فالو کردن رو گفتم. من قبلا در بلاگفا بودم و این امکان وجود نداشت برای همین برام جالب بود.خلاصخ منظور خاصی نداشتم .از جمیع بلاگ نویسا عذرخواهی میشه😁😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی