تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

سلام خوش آمدید

شب نگار

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۰۵ ق.ظ

گاهی اوقات اینقدر عمیق به جزئیات زندگی نگاه میکنم که خودم توش غرق میشم . امان از ذهن فلسفه باف... 

یه یاس فسلفی هست که زیر تختمه بعضی شبا که یکم بیرون از پتوام دستمو میگیره میاد بالا..

کسی نمیدونه ولی علت تمام نخوابیدن های من یاس فلسفی / ترس / فکر بیهوده و یک کلام ایگوهام ان که خیلی خوردن و زورشون یهم میرسه 

جالب اینه پادتن شو دارم واس همین دو سه سالی هست خیلی حالم بهتره. اما گاهی تهی میشم و زورم نمیرسه استفادش کنم.

"گر بر سر نفس خود امیری مردی "

من نامردم :)

  • زهرا میم

نظرات (۱)

حال دلت خوش :)

پاسخ:
همچنین مهربون😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی