تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

سلام خوش آمدید

دیروز نوشت

جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۶ ق.ظ

دیروز با دوستم رفته بودم باغ کتاب رفتیم قسمت لوازم تحریرش . باید بگم اگر برید تکه هایی از قلبم رو میتونید بین اون همه چیزای کیوت و خوشگل پیدا کنین که چون قیمتاشون آه از نهادمون بلند میکرد نتونستیم هیچی بخریم. فکر کنم همه رو به دلار حساب کردن وگرنه اصلا منطقی نبود.

برگشتیم😂 ولی من مگه میشه بین اون همه کتاب باشم بعد دست خالی بیام؟  اصلا دیدن اون همه کتاب اینقدر منو ذوق زده کرده بودکه دست و پامو گم کرده بودم 😄 

4تا کتاب خریدم ولی به اندازه 40 تا کتاب پول دادم :|

اما من عقیده دارم واسه کتاب خوب هرچقدرم پول خرج کنی می ارزه.

من فقط کتاب های مهم و خیلی ارزشمند میخرم چون میخوام آرشیوی از کتاب هایی که بچه هام باید بخوننشون درست کنم.

 

پ.ن: خدایا تو باغ های بهشتتم باغ کتاب گذاشتی دیگه؟

نظرات (۶)

منم وقتی کتاب می بینم هول می کنم کلا 😂😂

پاسخ:
😄✋🏻

منم اینجوریم ^~^ هر 100000000 تا کتابی که ببینم دلم میخاد همه رو بخرم . 

باغ کتاب دقیقا کجاست ؟(آدرسش)

پاسخ:
تو حقانیه. با مترو باید شهید همت پیاده شی. بغل پل طبیعت خواستی یه سرچ بزن تو نت ادرس دقیقشو میاده😉😘

آههههههههه میرم کتاب فروشی بزور فقط میتونم یدونه کتاب بخرم تازه با یه عالمه عذاب وجدان._.

پاسخ:
منم اصلا دیگه جاندارم برای کتاب ولی باز میخرم 😐🤦🏻‍♀️
آها مرسی *-*
پاسخ:
💜💜
  • |•° ن.م °•|
  • منم هم کتابابی ارزشی میخرم  برای کتاب های رمان و داستان نمیتونم پول زیادی بپردازم. آخه قیمتش سربه فلک میزنه بعدشم خدایی نکرده کتاب میخرم میام میبینم خوشم نیومد. اوموقع کفری میشم:/

    بیشتر از کتابخونه قرض میگیرم یا دوستم:)

    پاسخ:
    دقیقااا 
    کارخوبی میکنی ^ ^

    وای من پارسال رفتم باغ کتاب و ازش دونده ی هزاتو رو خریدم:)))

    ولی خداییش خییل از کتابای فانتزی رو نداره:(((

    لوازم تحریرش هم خیلی خوشگله. من دوتا دفتر ازش خریدم هنوز که هنوزه نگاهشون میکنم کلی لذت میبرم:)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی