تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

سلام خوش آمدید

این من هستم

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۱۱ ب.ظ

سلام ^^  مرسی از محیا جان  که اولین دعوت کننده من به یه چالش بود

 

1. کتاب ها ، نوشتن ، موزیک ، خرید ، شعر ،مراقبه و  صوتی ها و تمرینات توسعه فردی  حالمو خوب میکنن.

2. همیشه میخوام که درست ترین کار انجام بدم و البته درست ترین شیوه زندگی هم شاملشه :)

3. همیشه با تضاد های درونم درگیرم.

4. باید از نزدیک بشناسیم تا باهام دوست شی یا بر عکس کسی نیستم که خیلی خودشو بروز بده اما معمولا آدم دوست داشتنی برای بقیه هستم ( تعریف نمیکنم چون خودم همچین احساسی ندارم) و منبع آرامش دیگران

 

 بیوگرافی جدید چالش این وبلاگ بود.

 واما دعوت میکنم از سجاد.م   ، کالیستو ، غریبه آشنا و Rozi

  • زهرا میم

چالش

نظرات (۳)

  • نرگس بیانستان
  • 555555555555555555555555555555555555555555555555555

     

    خب اینو دخترم برات نوشت

    اومدم کامنت بذارم اومد اصن یادم رفت کلا :|

     

    چه ملاقات اول جالبی :| :)))))))

     

     

    پاسخ:
    سلام آره D: با همون پست اول کلی شناختیم

    سلام زهرا جان . خیلی ازت ممنونم که شرکت کردی.

    اسمت رو در لیست قرار میدم دوست خوبم :)

    پاسخ:
    سلام تشکر☺️
  • کلنگ همساده
  • باید بگم که مژده گانی بده شدید. نام وبلاگ شما به عنوان برنده نفر اول در وبلاگ هاتف جان درج شده است. تبریک

    پاسخ:
    از شانس زیبایم نبودم و نفهمیدم دادن به یکی دیگه 😭😭

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی