تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

تحت تعقیب ایگوهای ذهنش

در جهت به تحریر درآوردن خیال و ثبت روایت های زیستن گونه

سلام خوش آمدید

استارت ارشدمو زدم

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۲۰ ب.ظ

از اول آبان بطور جدی خوندن ارشد شروع کردم.
برنامه ریختم و فعلا خداروشکر که الحمدالله و گرنه شکر خدا دارم خوب پیش میرم‌. 
تا قبلش هی متزلزل میشدم هی قرص میشدم که ادامه بدم، ادامه ندم. این رشته رو بخونم یا اون یکی . چون ثبات فکری  نداشتم با حرف هرکس نظرم عوض میشد. بالاخره یه روز جدی فکرامو کردم و تصمیمو گرفتم. 
از حق نگذریم استارت زدن و قدم اول برداشتن سخت ترین قسمت ماجراست.
اما از این ماجرا ۱۰روز میگذره و تا الان خوب مقاومت کردم و درسامو طبق برنامه خوندم😅 تو همین چند روزم هی  بالا پایین داشتم یکی میگفت میشه خوند یکی دیگه میگفت نه نمیشه واسه کارت مشکل پیش میاد اونم دیروز به لطف دوستی حل شد. 
برای تصمیم به خوندن و انتخاب رشته و برنامه ریختن خیلی دویدم و پرس و جو کردم. امیدوارم تمام سختی هایی که براش دارم میکشم ثمر بده🌸

پ.ن: رشته ای که میخوام فقط ۸نفر میخواد فقط هم  علامه 😐😂 خلاصه به دعای سبزتان شدیدا نیازمندیم☘️

نظرات (۳)

  • فاطمه ‌‌‌‌
  • خیلی هم عالی! ایشالا نفر اول از اون ۸ نفر باشی ^_^

    پاسخ:
    مرسی مهربوووون 😍

    موفق باشین ^_____^

    پاسخ:
    مرسی گلمم
  • یاسمن گلی:)
  • موفق باشی عزیزم با پشتکار آدم به هرچی که میخواد میرسه❤️

    پاسخ:
    ممنون عزیزممم
    ایشالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی